Neroizm Aylins tabii ki normal. Bu belirtiler icin hem erken olabilir hem de herkeste olacak diye bir kaide yoktur. Misal bende olmamisti, bende tiksinme oldu. Hic asermedim, midem bulandi ama kusmadim. Her bunyede farkli hamilelik belirtileri olur.
Rabiaatik Aylins ay canım bende seninle aynıyım bendende tık yok midem bulanıyor ama kusucakmışım gibi deil içim bulanıyor sadece bugün bide gözlerim bulanık gördü dedim ölüyorum herhalde,🤣
Nghnclkk Aylins bugünlerin tadını çıkar bende öyle diyodum 6+5im dün kaç kere kustum bilmiyorum 6.haftadan sonra kötü vurdu beni 🤢
GamzeAltndas Aylins kuzum daha erken benim 6 hafta 3 günlükken felan başladı ve beslemeniyorum hic mide bulantisindan dua et bence sende hic bulantin olmasın gerçekten çok kötü sabah aksam ne yersem çıkarıyorum suan 7+4gunlugum insallah ilerki haftalarda geçer tek temennim bu 🙏🏻💙
Ayazfatos Aylins benimde bugun 5+2 beni.de yok sdce ara ara yanmalarim oluyor 7. haftaya dogru baslar diyolar ama bilemedim 🤗 benim 2. gebeligim oglumda sifir bulantim olmustu sdce saclanirken cok yandi ve kusturdu beni oldr oda soguk sut ve yogurtla geciyodu