Kizlar 31. haftaya girmek üzereyim iki gündür başım ağrıyodu sonra ağır Bi ishal geçirmeye başladım daha sonra dizlerim ağrımaya başladı acile gittim serum verdiler yalnız ise yaramadı çok fazla perşembe günü doktor randevum var beklesem mi yoksa gitmem gerekir mi suan dünden daha iyi sayılırım