ElifKarata annebebek123 son 43 ama 33 diyebilirim sezaryen olcam çünkü 🤣🤣 zaman durdu sanki geçmek bilmiyor ya
Aynur_41 annebebek123 tam 120 gün kaldı zaman hemen geçmeli artık hastalıklar çok hasta olmadan doğurmak istiyorum
Mlke_plt MelteM2cck Bizde son 60🌸✨Durumlar nasıl? Çantayı vs hazırladınız mı? Fiziksel olarak yorgunluğunuz var mı?
MelteM2cck ElifKarata gün vermediler mi size. Sezaryen da gün verirler ki 33 diyorsunuz çok az kalmış. Ben 30 haftaligim 38 de doğum yapicam 26 şubata gün verdi doktorum
busduuk1914 Aynur_41 ay bizimde 120 kaldı ve ben hastayım. Antibiyotik kullanıyorum 🥺 insallah hastalıklar uğramadan geçer gider. Bebeğinizin cinsiyeti nedir?
Aynur_41 busduuk1914 inş bende atlattım gecen ay rabbim şifa versın erkek ıkıncı bebem sizin cinsiyet nedir
Eflinlina annebebek123 nasipse son 30 gün var ama sezeryan istiyorum ne zamana gün verir bilmiyorum 🌸
Gozdecaner annebebek123 47🌸 bazen çok çabuk geçiyor bazense günler hiç geçmiyor gibi geliyor 99 dan 55 e falan kolay geldikte iyice agırlastıktan sonra hersey eziyet gibi geliyor hele temizlik 🥲
Deryam35 Son 1 💙 Yarın 40. Haftaya giriyoruz ama oğluşumun annesinin karnında keyfi yerinde ne zaman geleceği belli değil 😂