Merhaba kızlar polikistik over ım olduğu için 40 günde bir adet görüyorum. Bugün 4 gün gecikmem var. İki sabahtır uyandıktan sonra el ayak titremesi yaşıyorum sanki bayılacakmışım gibi 1 saat dinlenince geçiyor çok şükür ama bu bir hamilelik belirtisi olabilir mi acaba?