Kocc10 Kızlar merhaba bugün tam 10 haftalık olduk.Follik asit 1 tane kaldı Salı günü kontrolüm var sizce yeniden alıyım mı yoksa Salı günü beklemelimiyim.
Msydn6 Kocc10 Normalde 14 haftaya kadar kullanılıyor tam 3 ay bittikten sonra bırakılıyor diye biliyorum eğer kullandığınız folidoceyse zaten doktor yazmıyor özel alıyorsunuz beklemesenizde olabilir… istiyorsanız bekleyebilirsinizde tabi
Cgdmerl Kocc10 12. Haftadan sonra mutlivitamine geçmiştim ben folik asit içeren, 10. Hafta bence daha erken siz alın boş geçirmeyin
Sila_ozdemir42 Valla ben başlarda 1 2 hafta almadim ama sonra sonuna kadar kullanıyorum şuan 32+2 deyim doğuma kadar dedi