Denemediğim doğal yöntem kalmadı diyebilirim, 10 gündür geçmeyen bir öksürüğüm ve genız akıntım var, bu aralar salgın olduğu için bunu yaşayan da tek ben değilimdir diye düşünüyorum. Çare bulabilen, hafifletebilen varsa paylasirsa hepimiz görmüş oluruz 🙏