Gamzeg ben devamlı yaptım doktorum pek bir işe yaramadığını ilk doğumda illa kesi atıldığını söyledi ama rahatlattığını söylemişti yapmamda sakınca yokmuş hep yaptım. Doğum anında da ebe vajinamın yumuşak olduğunu söyledi ama sonuç yine kesi atıldı. En çok korktuğum şey bu kesiydi inan hiç birşey anlamıyorsun ve hissetmiyorsun güven bana 🤗