Gamze_yildirim elifekeklikci sancılarınız hep 40 üstü ve düzenli şekilde çıkmış kaçıncı haftadasıniz doktor ne dedi
sacmalamakizim elifekeklikci Canım çok fazla sancın var, sanırım 34 haftalıksın çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla doğar.
Mercimeek elifekeklikci sende hoş geldin aramıza 🫠 bende 29 dan bu yana sancı çekiyorum maalesef serumlar ilaçlar 🥹 ciğer geliştirici vurdu mu ?
Gamze_yildirim elifekeklikci sancıların dinsin diye erken gelme olmasin diye galiba serum çatı muayneniz falan oldu mu peki hiç açılmaniz var mı
elifekeklikci Mercimeek ben hastaneden geldim 3 saat önce ağrıyı hissetmiyordum serum dan sonra ağrı fazlalaştı bebek de aşağıya doğru baskı yapıyor bişey olmaz değil mi
Mercimeek elifekeklikci sancımı durdurup yollamışlardır muhtemelen yorgunluktan stresten olur ayağının altına yastık koyup uzan kuzum