Merhaba,
Bende 26. Haftama girdim.Bazen çok hareketli oluyo ama bazen bir iki gün hareketlerini hiç hissetmiyorum.ama odaklandığım zaman ufakda olsa bi hareketlilik hissettiğim an rahatlıyorum.Normal de olabilir ama hiç hissetmiyosan gidip kalp atışına baktırabilirsin.Birde doktor bana ayakta çok durduğun zamanlar daha az hissedersin demişti