Senemyldrm Burcu96 canım aynı durumdayız. Ben de 35.haftamdayim 1 aydır erken doğum riskindeyim. 4 gün hastaneye yattım. İnşallah bebeğimizi vakitli kucağımıza alırız 🙏🏻❤️
Yasanixxxx Burcu96 inşallah erken doğum olma ama olsa bile girecegini sanmıyorum ilk doğumun da kızım 2.790 gram doğmuştu 😊
Burcu96 Senemyldrm aynı şekilde bende yattım hastanede serumla ilaçla biraz kasılmaları durdurdular ama bu hafta artık ilacı kesmemiz lazım deyince her an gelir diye korkuyorum 😞