Hiramira3 benim doktorum kendisi organize ediyor. Kan alıp genetik teste göndericez, ikizlerde en iyisi Amerika dedi. Ben de tamam dedim. Aşırı güvenirim doktoruma. Hiç bir detayı atlamaz zaten. Başka da bişey sormadım açıkçası. Sonucunu da kendisi arayıp haber verdi. Hiç bir problem yok, kız oldukları da kesinleşti diye🙏 amin inşallah sağlıkla zamanında gelir hepsi🙏