NeslihanOner Merhaba kızlar 12+6 yım tabi ki şu an alışveriş için çok erken fakat benim merak ettiğim bebek için yatak,araba vs büyük eşyaları ne zaman alacaksınız veya aldınız
PamukveAnnesi NeslihanOner neler almak istediğinizi neleri tercih edip etmiycenizi belirleyin 6. Aydan sonra belirlediğiniz ürünleri alırsınız bence...
Deletedmom58 NeslihanOner Ben 17-18.haftada başladım. Büyük parçalardan her ay birini alacağım için anca zaten. Tek seferde bütçe ayırmaktansa her ay ufak ufak almak daha rahat olacaktır. Ben doğuma kadar her ay bi büyük parça eşyasını alıp birde örneğin 'battaniyleri' 'zıbınları' 'tulumları' gibi kıyafetlerini almayı planlıyorum. Doğumdan sonra ilk 6 ay için kıyafet alışverişini listeledim. Mesela bu ay anne yanı beşiği + Battaniyeleri (5 tane) + kısa ve uzun kollu iç bodyleri (10 tane) aldım. Önümüzdeki ay başka bişey belirleyeceğim. şuan 19 haftadayız
Balkiz NeslihanOner 28 haftada beşik ve bebek arabasını hallettik. Cinsiyetini öğrenir Öğrenez de kıyafetleini almıştık. Şimdi 35 haftalık olduk. Bi eksiğimiz kalması çok şükür. İyi ki de bu haftalara bırakmamışım. Yeterince ağrım var çünkü.
HacerGk NeslihanOner maddi durumun iyi ise 30 haftaya kadar bekle ama çok iyi değilse cinsiyeti öğren yavaş yavaş Başla derim
Buseamaikizlerburcu 30lu haftalarin basi 35 in sonunda yaptm alisverisi odayi kiyafetleri hastane cantasini
NeslihanOner PamukveAnnesi aynen önce ni liste yapıp tam olarak ne alacağımdan emin olmam gerek sonra da alışveriş inşallah :)
Englishteacher Biz ilk bebek arabamızı aldık sağlam bi araştırma süreci geçirdik sonra istediğimiz modellere karar verdik indirime girince de aldık özellikle büyük parçalarda ne istediğinize karar verip indirim takip edin derim biz ilk eşyamızı aldığımızda ben 19 haftalık falandım düşündüğümüzden erken başladık alışverişe zaten bi parça alınca gerisi geliyor önemli olan ne istediğini bilmek bide indirimde yakalamak😂 şuan 28 haftalığım benim hastane pijama takımlarımdan bebeğin isim nakışlı tulumlarına taçlarımıza kadar herşeyimiz tamam çok şükür ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah
NeslihanOner Englishteacher amin inşallah canım. Doğru indirimleri takip edip yapmak tabi ki daha iyi olur şimdiden araştırma yapim ben :)
NeslihanOner Deletedmom58 çok mantıklı. ben de beni zorlamaması için her ay bi şey alsam diyorum artık ben de 16. Haftadan sonra başlarım o halde hem de araştırma yaparım
Deletedmom58 NeslihanOner İnsanların erken yapma alma demesine de kulak asmayın, eskiler genelde çocuğa bişey olursa diye öyle diyor. Ama yetişkine bişey olmayacağının garantisimi var.. Zamana yaymak en kolayı. Zaten aldıkça aslında neye ihtiyacınız olduğunuda anlıyorsunuz görüyorsunuz.
NeslihanOner Balkiz [bilinmeyen] HacerGk Çok teşekkür ederim kızlar. Evet sanırım yavaş yavaş küçükleri alim ama zaten çok almıcam bi de bakimı için genel ihtiyacı olan şeyleri alırım büyük eşyaları için de araştırıp indirimde alırım inşallah.
NeslihanOner Atlarlayasayan evet artık bi ay sonra öğrencem o zaman başlarım yavaş yavaş doktor erken dedi şu an :)
Nursen21 NeslihanOner valla indirimlerde denk geldiğinde al bence. Büyük eşyalarımı çoktan aldım uyguna geliyor diye
Deletedmom128 NeslihanOner 18. Haftamda bebişe ilk banyo küveti almıştık 😂 cinsiyeti kesinleştikten sonra yavaş yavaş başlayabilirsiniz . Beşiğini ve dolabını 6. Ayda aldık. Şu an 32 haftalığım bir tek kendi ihtiyaçlarım kaldı. Bir de bebek arabası.