Kardelenylmz Kızlar ıslak mendil olarak ne aldınız bebişlerinize ben uni baby yeni doğan düşünüyorum sizler ne aldınız ya da ne kullanıyorsunuz
Busraakay_26 Kardelenylmz püre baby ve sleepy yeni doğan aldım 12 şer Li 2 kutu ama genelde pamuğu ıslattığım için pek kullanmıyorum ıslak mendil sadece kaka silerken