Günaydın güzel bayanlar,
kızlar bir sorum olacak benim genelde hep düzenli gelir adetim ilk defa döngü günüm 41 oldu gebelik şüphem de oluştu yani ikinci çocuk pek düşünmüyorduk kendimizi maalesef hazır hissetmediğimiz için ama surpriz çocuk nasıl olur eleştirirken sürpriz çocuk ihtimaline düşüverdim heralde… Yalnız geçen cuma 37. Günde yani ozmn daha 7-8 gün adetim geciktiginde en ucuz gebelik testlerinden alıp yapmıştım negatifti sonuç… Sonra grip hasta vs geçti haftasonum şuan da da böyle migdem de bi bulantı değişik var tam mide bulantısı denmesede birşey yiyip icmedigimde bir farklı bir bulantı hissediyorum değişik … şimdi ist kargomu bekliyorum testler gelsin test olayım diye hastaneye de gitmiyorum daha erken diye bakalım böyle durumlar yaşayan var mı son adet günüm 16 Kasım di bu arada