Günaydın herkese ben 22 haftalık gebeyim idrae yolu enfeksiyonum var kronik antibiyotik kullandım geçmedi, dün doktor serum verdi antibiyotik sonra da aksef 500 mg yazdı ben gece 11de bi de onu içtim boş bulunup. Kendimi yedim dünden beri böyle bişey yaşayan var mı hiç