Dün gecikmemin 4. gününde sabah 7 civarı peçeteye açık pembe kahve arası leke geldi bı damla sonrasinda ufacık bile leke gelmedi bugün 5. gün hala bişey yok sadece bel ağrım var biraz. Neden hala test yapmadım diye sorabilirsiniz ☺️ daha önce iki kez tüp bebek tedavisi gördüm olumsuz oldu o yüzden. Bu yaşadığım yerleşme olabilir mi