Kizlar gece 4 den beri adet sancısı gibi sanci hissediyorum zaman zaman siddetlenip azaliyor bebek karnimda kac kere kasildi toplandi suan iyi ama toplanmiyor.sancim bu saat oldu gecmedi sicak dusa girdim hala ayniyim adrt olacakmisim gibi agril var belim falan agrimiyor sadece kasıklarım da agri var gecede yatmadan önce 4 tane hurma yemistim onun etkisini mi bilmiyorum bu doğum sancısımi oluyor