Mehparesultan333 Kızlar doğuma gidiyorum dua edin hayırlısiyla girip çıkalım sabaha kadar uyuyamadım korkuyorum 🙁
Blueberry0 Ozge4154 yok kız doğurmadım hhahajajx 38+3. dün kontrolüm vardı doktorum haftaya salı günü çağırdı tekrar konuşalım diye. Doğurup ya da bekleyeceğimizi konuscaz 🤣
Ozge4154 Blueberry0 ahhshsha hadi doğuralım artık vallaha bende 38 oluyorum bu gece inşallah gelirler biran önce bende belirti sıfır ne yalancı sancı ne başka bıse
Emine2101 Ozge4154 aynı şeyleri paylaşıyoruz sıfır belirti bir an önce kucagıma almak için can atıyorum ama bıryandanda korku yok dıyemem
Blueberry0 Ozge4154 Bende sancı oluyo ya ama geceleri oluyo. gündüz de doktora gittiğimde nst de hiçbişey çıkmıyor😂😂😂Bakalım doğurmak da ayrı sıkıntı korkuyorum ben baya kdkdldldl
Ozge4154 Blueberry0 bende vallaha hahahahah ama çıkıcaz bi şekilde Allahım güç kuvvet versin tek nefeste inşallah