Kaplan42 İyi günler hanımlar 25+4 haftalık hamileyim karnımın sağ alt tarafında yatarken ağrı gibi krap gibi oluyor normalmi yaşayan varmı?
umudumhicbitmez13 Bagirsaklardakn o canım bende oyleydi doktur dedi ama yinede isdersen dokturuna sor