Ceylan01-13 benimde iri bebek ceylan hanım benim doktorum rahmin yumuşamış bundan sonra gebe kalsanda sürekli dğşük yaşarsın dedi en baştan bağlamayı teklif etmişti yine normal doğumdan yanaydım fakat gecen hafta aniden tansiyon 16/10 oldu ve düşsede 14 e düşüyordu acil sezeryan durumum vardı neyseki hastanede tedavi oldum geçti. Şuan erken doğum riskim var yaşım 40 riskli gebelik grubundayım bende bu haftaya kadar normal diyordum tansiyon beni korkuttu sezeyana karar verdik. Tüpler de bağlanıcak inşaAllah Rabbim sağlıkla afiyetle kucağımıza almayı nasip etsin