Dolphin16 Tatar59 gittim cnm hastaneye serum taktılar ciğer filmi çektiler çok şükür temiz çıktı . Öksürük şurubu verdi hamilelerin kullabilceğinden. Biraz daha iyim şimdi çok balgam oluyor ama ben öksüremiyorum karnımın acısından .