bebeksu0 kızlar bu akşamdan beri vajinamda bi baskı var yürürken canım yanıyo sizce bebek kanala inmiş olabilirmi karnım düşmüş gibi değil göbeğim aynı duruyo sanki ama aklıma başka fikir gelmedi nolur akıl verin 🥹 haftam 37
Dilan_55 bebeksu0 bende 32 haftaligim haftalardır o baskıyı yaşıyorum hatta bazen öyle bi hal alıyor ki adım atamıyorum acidan bebek düşecek gibi geliyor ama kontroller de herhangi bir problem çıkmıyor bebek agislastikca normal diyor doktor ama tabi senin haftan yüksek bi kontrole gitmende fayda var
bebeksu0 Gozdecaner dinlendim aslında akşam 9 gibi başladı soluma yattım 1 saat kalkmadım sonra kalkıp yürüyünce aynı baskının devam ettiğini fark ettim canım acıyor ama keskin bi his tarif edemedim🥲
Xxxmelodi666 bebeksu0 bu haftalarda normal galiba bende 30 dan beri öyleyim ama benm bebiş doğum pozisyonuna geldiği için sabah kalkarken hem idrardan(gece 50 defa kalktığım halde) hemde bacaklar kapalı kalıyor diye mi bilmyrm öyle bir ağrıyla uyanıyormki kafası çıkmş gibi hissediyorm gün içerisinde de hep ağrılı geçiyor
KuzeyinAnnesi10 bebeksu0 bende kanala girdi sandım o kadar çok ağrıyordu ki. Bugün gittim ne kanala girmiş ne nst de sancı çıktı 😂 baskıdan ağrıyormuş şuan böyleyse kanala girince ne olur Allah bilir.