Yagmurguzel01 kaşıntı yüzünden neler çektim bir ben bilirim bir Allah sirkeli sulardamı oturmadım neler yaptım eczanede satılan ucretli pahalı sular kullanmak zorunda mı kalmadım fitiller mi kullanmadım naptıysam fayda etmedi en son kaynanam hastanede çalışıyor doktora sormuş normal acil doktoru yani kadın doğumda değil nolucak böyle diye oda travazol yazdı kullandım kaşıntı denen illetten kurtuldum dünyaya yeni gelmiş gibiyim ama mantar enfeksiyonum hala geçmedi maalesef musluk gibi yeşil akıntım geliyor 38+3 üm doktorum doğumdan sonra geçer yapacak bişey yok dedi zaten hamilelikte başa gelebilen bir illet bu mantar enfeksiyonu