Kayaeliff ilk doğumumda sezaryandı evet yani :) bilemedim olması gerekenler olunca ekstra bişeye gerek duymadım sade kahve kayısı hoşafı olması şart bitter çikolata yanında kalan için sallama çay bizim hastanede sebil vardı sıcak su veriyodu onlar çay yaptılar anne çayı mamsel almıştım sütüm hemen geldi ama benim 8 haftalarda başlamıştı gelmeye damla damla bebekler için küçüklerdi kıyafetlerin içinde kayboluyolardı prematüre takım aldırmadılar hemen büyürler diye ama bu durum 2- 3 hafta sürdü prima 0 beden alın bence ben 30 lu 10 paket tükettim en az bi 5 paket olsun en azından evin yakınsa eksiklerini birileri getirir mutlaka sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏾