Serendipity16 ah canim bak anlatiyim sana basimiza gelenleri.6 senedir evliyiz bebis istiyorduk kac senedir olmuyodu sürekli ben kontrole gidiyodum benden hersey normaldi ta ki esim de gidene kadar esimde sperm kalitesi biraz kötü ve sayisi düsüktü doktor normal hamile kalmasi esinin imkansiz hemen tüp bebege bas vurun dedi biz bunu duyunca yikilmistik resmen birde burda 25yasinda olunca söözde devlet tüp bebege yardim ediyo igneleri ilaclari karsiliyo bize hic bisey yapmadilar 25 olmami bekledik bi sene tedaviye basladik sürekli benimle ugrastilar igneler ilaclar esimde sorun oldugu halde ona hic bisey yapmadilar iki kez transfer oldum tutmadi ikiside ne kadar paralar harcadik bi seneyin icinde tedavi icin bi bilsen en son artik pes ettim zaten olmuyo onca para da gitti dedim en son esim baska bi urolog buldu oraya gittik doktor resmen sok oldu sonuclarimizla size tamamen yanlis tedavi uygulanmis para tuzagina düsmüsünüz dedi ben sana hamile kalmana yardimci olacak bi fitil vericem en cogu iki aya kadar hamile kalirsin dedi kullandigim ay hamile kaldim düsün yani🙈