Ebruyi Kızlar 6+4 de bebeğin ultrasonda kalp atışını duyamadık. Bir hafta daha bekleyelim dedi doktorumuz. Son regli tarihime göre 8 haftalık hamile olmam gerekirken doktor 5-6 haftalık dedi kafam çok karışık böyle bir durum ile karşılaştınız mı? Bebek geriden gelebilir mi 2 hafta kadar
Gamtun123 Ebruyi bende 6+4 de gittim duyamadi kalp atışını ultrasonda 6 haftalık görünüyor geç döllenme olmuş 9 haftalıkken gel dedi korkuyorum açıkçası
Hulo2105 Ebruyi benim de son adet tarihim 11 kasımdı. İlk kontrole gittiğimde 5+5 ti. Doktor sen 1 aralıkta hamile kalmışsın adet tarihin 16 kasım dedi. 5 haftalık oldu o yüzden. Kese daha yeni oluşmaya başlamıştı. Yani hafta değişebiliyor
Ebruyi Gamtun123 bana 1 hafta dedi eğer duyulmaz ise vajinal muayene yapacağını söyledi düşük riski ile bir hafta evdeyim ☹️🥺
Ebruyi Betul-97 betül çok sevindim sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah bende çok duymak isterim tabiki sağlıkla 🙏🏼
Hazalamasi Korkmayin canım arkadaşlar bende 6+5′te gittim sadece kese vardı bebek yoktu herkesin bedeni farklı ilerliyor gebelikte doktor kontrolünü erteledim korkudan 9. Haftada gittim bebeşide gördük çok şükür kalp atışınıda, 14 haftalık olduk bile 🥰
Zeytop Korkmayın 7. 8.haftada görülebiliyor benimde 6+1 de görünmedi HCG 24binlerde olmasına rağmen sadece kese vardı ve öncesinde boş gebelik yaşadığım için aynı şey tekrarlıyor sandım ama 8+4 teki kontrolumde bebiside kalp atışını da gördük çok şükür
Ebruyi Zeytop son regli tarihine göre bugün 8+4 olması lazım 10 günlük gerilik var sizdede böyle miydi düzelir mi
Hazalamasi Ebruyi benim normal fakat geç döllenmede geriden gelme olabiliyor korkulacak bir durum değil yani 😊
Zeytop Ebruyi 1 2 haftalık geri yada ileri olması hamilelikte normal karşılanıyor ne kadar oldu doktora gideli ? 1 haftayı geçtiyse tekrar gidin.