Beliz79 benim ilk hamileliğimde de canım çok yanmıştı.cati muayanesi böyle can acitiyorsa normal doğumu nasıl yapicam ben diye ağlamıştım.ama normal doğum yaptım 😅korktuğum için muayane de kendimi kasmişim .o yüzden çok canım acimiş.simdi ikinciye hamileyim.cati muayanesi erken dogum riskim olduğu için 35.haftadan beri sürekli yapıldı.hic canım acimadi 🥰korkmamak lazım.10. Saniy
E sürüyor zaten