rabiahurdogan Benimde öyleydi ikinci gebeliğim ara ara sancım geliyordu ikincide, ilkinde yoktu hiç. Arada sağ tarafıma dönerken sağ kasığıma sanki iğne batırıyorlar gibi oluyordu hemen kendimi düzeltiyordum ve geçen hafta bir gün çok kötü oldum sağ kasığımda öyle böyle bir ağrı yok ağladım ağrıdan o derece bebek oynadığı için korkmadım ama ağrıya da dayanamadım. Doktoruma gittim idrar testi istedi, idrarda enfeksiyon varmış tek kullanımlık antibiyotik verdi. Ama anlatılmaz yaşanır bir ağrıydı. Bu kadar şiddetliyse enfeksiyon olabilir. Ama hafif ara ara gelen ağrılarsa rahim büyüdüğü için ağrı olabilir bana magnezyum vermişti bunun için doktorum