Nur_Alp Seda_nur4760 29. Haftada ilk nst çekildi benim de ilk hamileliğim ağrım falan olduğu için erken çekildi normalde ne zaman çekilir bilmiyorum
Glcn-61 Seda_nur4760 34 haftada girdim ben ilk nst doktoruna göre değişiyor daha erken de nst giren oluyo bebeğin duruma göre de şüphe duydğu bi sn olur olur
Eyvz Seda_nur4760 benim 28 . Haftada çekildi. Her hafta çekilmesini kararlaştırdı. Şimdi 34 . Haftadayim .
Hamilebirisi_06 Seda_nur4760 bende 30 lu haftalarda başladı çünkü hamileliğim riskli geçiyordu sıkıntı olmazsa 34-36 da başlatıyorlar
sevgigorgell Ben ilk nst ye 32 haftada girmiştim ama sancım vardı ondan dolayi cnm. 3 gün yatış yapmıştı doktorum. Sonra normale dönünce 36 haftadan beri çekiliyorum her hafta cuma günü. Şuan 38+3 olduk bu cumada nst cekilicem
Seda_nur4760 sevgigorgell vallahı sancı nasıl oluyor onu da bilmiyorum ilk hamileliğim 29+5 olduk cumartesi doktora gideceğim bakalım ne derse
Seda_nur4760 Hamilebirisi_06 süreklı doktora giden biri deılım bı sorun olmadığı sürece ayda bir defa gidiyorum bakalım
sevgigorgell Seda_nur4760 benim gittiğimde belim rahim agzim çok baskı ağrı vardı hareket edemiyodum. Yalancı sancı filan diye bekledik doktorumla baya bir sancı vardı 60 larda çıkmıştı nst hep hemen yatış yapti hap serum ciğer geliştirici iğne vuruldum sonra normale döndük şimdide az az hafif sancilar gelmek istiyor son 11 gün kaldı bakalım 🐣😊
Seda_nur4760 sevgigorgell ayy cnm benım Allah kurtarsın inşallah ❤️ az kalmış darısı benim başıma inşallah ☺️☺️
Seda_nur4760 babymomy_ banım suan sade karnımın altında aşırı ağırlık var bazen adım atmakta zorlanıyorum