Delidolu benimde 4 taneydi 1 i öldü korkudan diğerini verdım şimdi 2 tane var 1 senedir beraberiz ama bu ikisi aşırı korkak sularını bıle degıstırırken yavruluga giriyor dişi olan erkek de bekliyor bısey yapar mıyım diye aşırı tüy dokuyorlar eşimde verelim birine bebek olcak diyor da vicdanım el vermiyor vermeye onları atmış gıbı bi his oluyor o yuzden ölene kadar benimle kalacaklar cok da tatlılar işte korkmasalar bıde o kadar nazik davranıyorum ki bende anlamadım 1 senedir alışamadılar elimize bile almıyoruz zaten cok kotu ısırıyorlar ben bile onlardan korkuyorum 😂😂😂😂