2 aydır deniyoruz diyebilirim ilk ay bir kere korunmasiz iliski oldu v sonra 8 gün geciktim 2.ay normal adet günümde adet oldum düzenli ilişki olmuştu. Bu seferde gün aşırı ilerledik ve 3 gün gecikmem oldu . Bel ağrısı göğüs hassasiyeti ve fena kaburgalarım batıyor acaba olabilir mi . Birde şu 2 haftada inanılmaz kilo aldım 67 lerden 71 lere çıktım tam biraz diyet yapayım derken gecikme yaşadım. 10 gün beklesem mi test için