Asli16ozz bu arada Ziya hocayı Bursa’nın çoğu tanırmış benim annem bile biliyor. Okulumda öğretmen arkadaşlarımın yarısı doğumunu onda yapmış. Bir arkadaşım tesadüfen benim doğumumu yapan doktora gitmiş(Memik karaküçük) rapor almak için, ona kimde doğum yaptın demiş doktor, arkadaşım da doktorunun ismini söylemiş neden Ziya’ya gitmedin çok iyidir diye ona bahsetmiş sonra doktor. Yani ben doktoru herkesten iyi diye duydum olumsuz bir şey duymadım hiç