Ayaz_Aybars_mom Merhaba canım anneler ❤️❤️🧿🧿🧿 Geçen hafta pazartesi kan verdim 375 le hamile oldumu ogrendim.bugun tekrar verdim ve deger 1275 cikti sorum şu ki sizce saglikli ilerliyormu bu degerlerde birde kac haftalik olmuss oluyorum 🤔🤔🤔 bi el atın 😀😀❤️❤️
Ayaz_Aybars_mom Mervekaram22 ilkini hastanede verdim 3 gun sonra sağlık ocaginda verdim yükseliyormu diye cunku dha once kimyasal gebeligim oldu ve riske girmek istemedim bugun tekrar ayni hastanede verdim sonuc bu
Ayaz_Aybars_mom Efnan3443 uygulamaya gore 6 hafta cikiyor oyle ama doktorun demesi daha kese görünmüyor cok kucukmus baska bisi var hesaplarda bence
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil hayir persembe vermistim 750 cikmisti bugun 1275 cikti 750 olan saglik ocagi digerleri ayni hastanedeydi
umrumdadegil Ayaz_Aybars_mom aslında değer kötü değil ama artış biraz düşük geldi bana tekrarlasan daha iyi olur sanki
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil 3 gunde 375 750 ye cikmasi düşükmü yani anlayamadim 3 gun arayla 2 katina yakin yani
umrumdadegil Ayaz_Aybars_mom kız anlayamadım ben sen şimdi 375 çıkanı hastanede verdin dimi bir de bugün 1275 çıkanı hastanede verdin doğru dimi sağlık ocağında da 750 çıktı doğru mu
umrumdadegil Ayaz_Aybars_mom aslında aynı yerde verdiklerinin ikisini karşılaştırma yaptım çünkü aynı yerde vermeyince farklı sonuçlar çıkabiliyormuş. Yani ben 375 ile 1275 değerlerini kıyasladm aralarında bir hafta var diye biraz az gibi geldi
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil evet canım doğru 😊 neyse hayirlisi bakalim artik peki kac haftalik olmus oluyor o konuda. Bir tahminin varmi ?
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil ona gore 6 hafta cikiyor burda zaten konusmalarda baska birine daha soledim 6 hafta gozukuyor burda ama doktor deger 375 ciktigi zaman bebegi gorememisti sizler bu degerlerde kac haftaliktiniz onu metak ediyorum
umrumdadegil Ayaz_Aybars_mom benimki adet tarihimle uyumlu çıkmıştı. Seninki geç döllenme oldu o zaman kese ve bebiş görününce doktor tam hafta verir sonradan da zaten haftasını yakalıyor genelde. Ben 56 ile öğrenmiştim ilk o zaman3 haftalık falandı
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil bnm 375 le ögrendim o zmn 5 haftalik varmis demkki dr biside demiyor ki surekli kan istiyor anlamadim gitti kim sorarsa özel
Ayaz_Aybars_mom umrumdadegil yarin kontrolum var bilmiyorum en son 750 de p.tesi kan verdim 1275 ti yarinda kontrol var ins gene istemez 4 oldu veriyorum