Bytr canım Benım tansıyon 14/9 15 lilerde oldugu oldu. Doktor ılac verdı suan tansıyonum iyi doktor yukselırse gel alırız dedı sureklı takıp yapıyorum normal suan da. Kan ve ıdrar tahlılı yaptılar bırsey cıkmadı takıp edelım dedı. 36 haftalık hamıleyım suanda beklememde bırsey olmaz dimi