Mira1604 geçen haftaki erkek dedi bugün ki kız dedi ayrı dr kar bunu söyleyenler çıkıntı var ama erkekte dik olurmuş yukarı kızda ise paralel olurmuş ondan kız dedi bunu ilk defa duydum sizlerden fikir alayım 🧿😊
Mira1604 Hamilebirisi_06 aynen bende öyle bılıodum dr un bu dedinide ilk defa duydum 🤷🏽♀️ cinsiyet ne dedim kız dedi gel gösterim dedi sonra bana öyle söyledi anlattı diğer dr un sesini söyledim bu seferde dedi tam bellı degıl ama kızda paralel olur sendeki paralel dddi kızda çıkıntı oldunu da ilk defa duydum bi kaç haftaya netleşir cınsıyet dedi 🤷🏽♀️
tgbmerve Mira1604 ben erkeğe benzettim hafta olarka yada gün olarak ileri ise genelde erkek çıkıyor buda bir tüyo, ama 11+6 da öğrendim ben Dr tuyosunu verdi dönmüyor du sıpa oksurudum ara ara , döndü Dr demeden ben gordum zaten oglusumu
Mira1604 tgbmerve hafta gün olarak ileri değil cnm adet gününe göre geride geç döllenme dedi Dr normalde 14 olması gerekti dün ama 13+3 çıktı
hellomama https://mutluresim.com/image/n9kZMu Rica etsem benim miniğimi de tahmin edebilir misiniz 😇 12+3 teyizzz