Nergiz7 Kızlar şu an 12. haftamdayım. Çatlak kremi veya normal nemlendirici kremler filan kullanılmalı mı sizce ? Bu zamanlarda başlıyım mı ? Bilgim hiç yol ilk hamileliğim 🤰🏻
denizalismom Nergiz7 bence başlayın 👍 Hindistan cevizi yağı, bio oil ve lierac en çok önerilen çatlak yağları
seymmnr Nergiz7 valla başlasan da başlamasan da çatlayacaksa çatlıyo bunu bilir bunu söylerim 12. haftadan beri muntazam kullandım krem ve yağı ama 32 den sonra çatladım nerde en cok hareket ediyor geriyorsa oralarım çatladı hep 🤦🏼♀️
Seymoshh Nergiz7 başlayın ne kadar erken o kadar esnek karın oluyor ha bazılarında ne yaparsan yap genetik çok etkiliyor ama tedbirini al canım
livasmomm Gebeliğim de de olmadı suan 2. Gebeligimdeyim 30+4 hic catlamadim … bu bence genetik derinin yapisiyla alakalı ic karniniz genismi gebe kalmadan omce cok sıkı bir vucudun mu vardi bunlar önemli …. 28. Haftadan sonra her dustan sonra bebek yağı sürdüm ben göbeğime baska da bisey yapmadım