Arkadaşlar merhaba ben gecikmemin ilk gununde idrarla test yaptim 2.çizgi silik çıktı daha sonra gecikmemin 3.gununde kan verdim beta 4 çikti 1 hafta bekle sonra tekrar kan verirsin dediler şuan 8gündür reglim gecikti, geç döllenme olabilir yada kimyasal gebelik olabilir dediler fakat kimyasal olsaydi şu ana kadar regl olmam gerekmez miydi? Sizce hamile miyim? 1 tane oglum var o yuzden hala kan vermeye gidemedim