NovaVina_ Evet bu defa diğer aya göre 2 gün erken ovulasyon gördüm. Sebebini inofolic’e bağladım ama ilk defa erken yumurtlama görüyorum. Umarım bu defa kaliteli yumurtlamısımdır 😅🌸 Var mı bu ay düzenli regli döngüsünde (28 gün) erken yumurtlama gören ?
Merve-metin NovaVina_ canım benim döngüm normalde 35 ben hep geç yumurtlama görüyorum 21-23.günde yumurtlama görüyorum ama bu ay 12.günde yoğun akıntım başladı o gün yumurtlamam oldu sanırım bakalım inşallah sağlıklı yumurtalar gelişmiştir 🙏🏻