Esmam_ela25 valla tüm belirtilerim kızdı, daha önceki gebeligimde kayipla sonuçlanmasına rağmen hiç hamile degil gibiydim bunda en başından beri bel agrisi, mide bulantısı, iştahsızlık yaşadım zorlandim kız dediler. Erkek bebekte az kilo alinirmis ve sadece göbek olurmuş benim her yer şişti kız dediler, ben kız hissediyordum, her gören senin kızın olucak diyordu, canim inanilmaz eksi istiyordu, bence cirkinlesmistim ama herkes güzelleştin demişti tek erkek belirtim buydu sanirim😄 Herkes kız dediği için kesin kız diye düşündüm, tacli kızım şarkısı filan dinliyodum ahahaha. Doktor erkek diyince şok olduk eşimle, herkes kız diyince kıza hazırlanmisiz sanki hiç erkek ihtimali yok gibi şok geçirdim 😄