butterflymom Bende kız ismi araştırıyorum. Eğer ola ki gayrimüslim bir isim olmasa bile anlamı cennetin kapısını bekleyen melek olmadığı kesin çünkü hiç bir kaynakta bulamadım ben öyle birşey. Belirsizlik olacağına o ismi koymamak daha iyi. Aynı şekilde belinay da öyle peygamber çiçeği diye kuranda geçiyor diyorlar araştırdım öyle bir durum yok. Tam tersi belin bölünmüş parçalanmış anlamında parçalanmış ay anlamına geliyor. O yüzden iyi araştırmak doğru kaynaklardan araştırmak lazım