Teşekkür ederim orayla anlaştık fakat yorumunuzu geç gördüm irade hanımla başladık annem kendisiyle devlet hastanesinde sezeryan doğum gerçekleştirip memnun kalmıştı bakalım ilerleyen süreçte doktorumu değiştirme şansım varmış önerinizi göz önünde bulunduracağım