Ay-Bek Turannnurr01 Adetten 9 gün önce öğrendim. Fakat benim 2 gün önce bile çıkmadı diyenler var. Alınan test ile alakalı biraz. Erken gebelik testinde çıkar. Normal testte asla çıkmaz.
Yarennasal Ceku00 benim de 2 gün var reglime bugün kan verdim 1.20 siz testmi yapmıştınız kan mı vermiştiniz pcoslu olduğum icin ne zaman olacağım aslında oda net değil keşke geç döllenme gibi bir şey olsa
Ceku00 Yarennasal ben 2 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı. Adetim 2 gün gecikince kan verdim sonuç 6 çıktı. Evde test yapsam yine çıkmazmış yani bu değerle. Büyük ihtimalle geç döllenme. Rabbim nasip etsin size de inşallah
mervemurat16 Turannnurr01 6 gün varken yapılabiliyor bezen negatif çıkıyor 3 gün kala regle pozitife döndüğü olabiliyor