tgc_kiz6 7 haftalık hamileyim. Ara ara bazen karnımda ağrılar oluyor bu normal bı durum mu yoksa endişelenecek bir sıkıntı mi var acaba kizlaarrrr
1prensesannesi__ tgc_kiz6 bende 7. Haftalardayim agrim azaldi ama yorulunca yataga dusurcek kadar agrim oluyo ilk 3 ay bu sekilde agri normalmis zaten
tgc_kiz6 @“Birmeftuunn” bende acaba birşey mi oldu diye endiselenmeye başlamıştım çok teşekkür ederim