Melissa09 Selam kızlar nasıl gidiyor benim bebiş geçen ay 1 hafta öndeydi bu ay normal haftalığına dönmüş 32 haftalık 1763 gram internette daha fazla olması gerek gibi sizin kaç gramdı 32 haftada bulantısı olmayanlar kaç kilo aldı
Gozdecaner Melissa09 tam 32 haftalığım şekerim yok suyum fazla ve 2250gr 45cm bizde önden gidiyoruz bir tık erken gelebilir dedi doktoru yatmam gerektiğini söyledi çoğunlukla bu aralar özellikle çok asagıda hıssettiğim için kendimde tam 10 kg aldım
Didemcann Melissa09 32 de 2100 gramdı benim kendim de 9 kg aldım şuan 34 oldu 35 de randevum var bakalım ben kaç oldum bebek kaç oldu 😂
Melissa09 Gozdecaner maşallah bizim ki niye yavaşladı acaba hep öndeyken benim de hiç sorunum yok ama plesenta asağıdaydı suan iyi dedi yine de sakın her şeyden dinlen sezeryan olursun vs kilonuzda çok iyi ben 14 kilo almışım doktordan uyarı aldım ama asla şiş kilolu durmuyorum sağlıksız şeyleri de nadir az tüketiyorum
Gozdecaner Melissa09 bence gelişimi iyi çok dert etmeyin daha 1.5/2 ay var neredeyse toparlar kendini iyice doğana kadar kıyaslamayın 🌸🌸🌸
Didemcann Melissa09 iki öğün yiyorum sadece ben aralarda meyve yiyorum tatlı asla yemiyorum genelde sağlam kahvaltı yapıyorum bebek için ekstra kaşar muz ve toz nesguik içiyorum
Melissa09 Didemcann ben de kahvaltıyı sıkı yapmıyorum ama bir yumurta bir bardak kefir öğlen muz akşam ne yemek yaptıysam onu yiyorum sonra ki saatler biraz meyve çerez ama bazen kafeinsiz kahve yanı çikolata yada bazen döner yiyorum bunlar mı etkiliyor acaba
Didemcann Melissa09 doktorunuz normal dediyse burda kilo yazanlar ile kıyaslamayın bence her bebek kendine özeldir 🥲🙏🏻
Sila_ozdemir42 Melissa09 dün gittim 32+2 tiz başından beri bulaştım olmadı bebek 1900 kg ben 10 12 kg aldim
Melissa09 Sila_ozdemir42 güzel demek mi doktor geride demediyse normal doğum düşünenler için daha iyiymiş