Sadiyekrn07 sen kimseyi dinleme emzirdikten sonra mutlaka mama ver ki çocuk sarılık olmasın yeter geldiği kadar süt diyorlar süt falan gelmiyo iki damladan ne beslensin çocuk aç kalıyor başıma.geldi yarım saatte emzirmis biriyim ben açlıktan ağladı çocuk birgün boyunca en son dedim bu çocuk aç süt falan yetmiyo bana mama verme dediniz bide dedim sonra Dr verin mamayı) diyo hiç anlamı kalmadı ki verdikte bir haftaya) kalmadı çocuk sararmaya başladı gittik yenidoganda yattık bide mavi ışık tedavisi gördük herkes 1-2 gün yada bir hafta bile yatabiliyor sonra yolluyorlar işitme testinde derinden bakılsın diye araştırmaya aman aman ya ne günler yaşadım ben şimdi ocakta doguracam iki üç haftam var mamami aldım yanima gaz aparatli biberon- anne kasigi ben valla.bidaha yaşamak istemiyorum onları ha öyle olacak diye bişey yok ama her emzirme sonrası süt inene kadar mutlaka verilmeli mama şahsen ben böyle düşünüyorum 😐😒