mlkkck Merhabalar , 41. Haftaya girdim fakat hala sancı hissetmiyorum, sadece kasılmam oluyor karnım sertleşiyor bir de 3 gün önce nişanım geldi hala hafif kanama olarak devam ediyor. Sizler ne yaşıyorsunuz?