Burcuuuuuu imrnn ben dört defa kullanmak zorunda kaldım, meraklanmayın bir yan etkisi yok. Doktorum yazmıştı ve zorunlu kaldıkça kullan dedi.
Yasemin4242 Son kontrolümde yeşil akıntı ve kaşıntı var diyince doktorum yazmıştı canım henüz kullanmadım birde kremini verdi onun o baya rahatlatıyor ama fitil için daha cesaret edemedim kullanana var mı merak ediyorum
imrnn Ben 2 gün önce kullandım fakat afedersiniz hala fitil akıntı halinde çıkıyor normal mi ne zamana kadar devam eder
Burcuuuuuu imrnn Benim de devam etti ama ben gebelikten önce de kullandığım için biliyordum, üç dört gün sürüyor telaşlanmayın.
Drngrkm Vagi hex de bunun muadili heralde ben de yesil akintidan sikayet edince verdi doktorum kullaniyorum bi sıkıntı yok fitil diye korkmustum ama 2 kez kullandim bildiginiz söktüruyor