Tansyonum hep böyleydi. Hatta sürekli 14/10 .. en son 38.haftamda 15/10 olunca doktor bebeği yarın almam lazım dedi. Bir gün bile bekletemem çok riskli dedi. Ve bebeğim doğdu şükür sağlıklı. Ama bekletirsen evet riski var. Yüksek tansyon maalesef bebeğe zarar veriyor, sana tavsiyem bunu doktorunla görüş ve yakın zamanda sezeryan ayarlansın