Kızlar mide bulantım çok olurdu 12. Haftada azaaya başladı şuan hiç yok bu aralar yemeklerden tiksinttom oluyor ama iştahım açıldi idarra çıkma çok var tek birde ara.ara altt karın veya kasik ağrım oluyor heh birde bel ağrısı oluyor en son kontrolde 12+4 tük bit sorun yoktu çok şükür nromalmii bu durum korkmalimiyim kalp atışı cihazı aldım içim rahatlasin diye daha gelmedi ocakta doktoruma rabdveu yok şubata var beklicem o yüzden