Aysensrkan Relamax damla kullanıyorum saat 17.00de 2 damla verdim ama gaz sancısı geçmedi şimdi tekrar versem olur mu ? Normalde kaç damla veriliyor sabah akşam mı veriliyor bana bilgi verir misiniz? Bebeğim 28 günlük
Busraakay_26 Aysensrkan aynı damlayı bende kullandım sabah akşam kullanıyordum 4 damla olması gerekiyor ama onunla beraber maflor diye bir probiyotik de kullandım gaz damlasının etkili olması için gerekiyormuş doktorum yazmıştı ve çok memnun kaldım
Busraakay_26 Aysensrkan evet normalde her emzirmeden 8 damlaya kadar verilebilir ama doktorum 2 kez çok zorlanırsan 3 kere verebilirsin dedi o yüzden çok fazla vermedim ben
Aysensrkan Busraakay_26 bende günde 2 damla veriyorum zorlanırsa çoğaltıyorum zararı olur diye korktum